Fear Of God

14:59:00

Today's post is a little bit random but I've been obsessed with this clothing brand and I really had to share it with you all.

On Tumblr I follow tons of street style blogs and it helps me a lot finding stores, specially online, where I can buy this type of clothes.



O post de hoje é um pouco aleatório mas eu tenho estado obcecada com esta marca de roupa e tive mesmo de partilhar com vocês.

No Tumblr eu sigo inúmeros blogs de street style e isso ajuda-me imenso a encontrar lojas, especialmente online, onde eu posso encontrar este tipo de roupas.


The one I'm talking about today is "Fear Of God" and if you are into this side of fashion you probably already heard of it.

This brand has a distressed vibe. All the pieces are so unique and stylish.



A que eu estou a falar hoje é "Fear of God" e se gostas deste tipo de roupas provavelmente já ouviste falar nela.

Esta marca tem um visual relaxado. Todas as peças são únicas e modernas.

Gigi Hadid, Hailey Baldwin and Justin Bieber wearing clothes from this brand.


The price might not be for everyone but I still decided to share my love for it here. On Instagram I have been seeing a lot of pictures of your favorite celebrities wearing this brand.

Even if you think those pieces are way too expensive for your budget, you can always visit their website and look for some inspiration for your outfits. Maybe you will find similar options in other stores.



Os preços podem não ser para todas as carteiras mas mesmo assim decidi partilhar aqui. No Instagram eu tenho visto imensas fotografias de celebridades a usarem esta marca.

Mesmo que aches que estas peças são muito caras, podes visitar o site deles e procurar alguma inspiração. Talvez encontres algumas opções idênticas e mais baratas noutras lojas.



Website: FearofGod.com
Instagram:  @FearofGod

You Might Also Like

2 comentários

  1. Não é, de todo, o meu estilo ideal. Mas que fica bem nos outros, fica!

    Marli, do My Own Anatomy ✫

    ReplyDelete
  2. Sim, definitivamente não é um estilo que favoreça ou agrade a todo o tipo de pessoas mas continuo a adorar!

    ReplyDelete