February Favorites

14:40:00

Formation- Beyoncé normally doesn't do a lot of interviews so I loved how she was able to shut down all the haters and rumors with only one song. In the lyrics and in the video you can find a lot of representative symbols of black culture and it also shows how proud she is of her ethnicity and her people. The song is so catchy. When it came out, it was literally the only song I listened to during some days.


Formation- A Beyoncé raramente dá intervistas por isso eu adorei como ela foi capaz de calar todos os rumores através de uma música. Na letra e no vídeo podemos encontrar vários símbolos representativos da cultura negra o que mostra também o quão orgulhosa ela está em relação à sua etnia e da sua população. A música é bastante viciante. Quando saiu foi literalmente a única música que eu ouvi durante alguns dias. 



Yeezy Season 3 x The Life of Pablo- Iconic! Honestly, and saying this in not a Kanye's dick rider way, I loved the concept of this and how everything came out.
  • I want to give a special attention to the diversity of the models. You could see people from different races, body types, face features, heights and this is so important to people to understand that you can be beautiful even if you don't fit on the standards of beauty that we are used to see. Talking about clothes, I gotta say this collection was not my favorite compared to the two before but I loved the idea of the show and I really think it was the most original of Fashion Week. Also, if you wanna see the full collection check my post about Yeezy Season 3.
  • "The Life Of Pablo" is so good. I tried to pick up my favorite songs but I really can't decide. When I'm listening to the whole album I say "Oh this one is my fav" to literally every song. The only thing I'm not 100% happy with is the cover art. If you haven't heard the album yet do this one favor for yourself and go listen to it, it's so different from Yeezus!

Yeezy Season 3 x The Life of Pablo- Icônico! Honestamente, e dizendo isto não apenas porque sou fã do Kanye, eu adorei o conceito deste evento e de como tudo saiu.
  • Eu quero dar especial atenção à diversidade dos modelos. Poderíamos ver pessoas de diferentes etnias, estilos de corpo, características do rosto, alturas e isto é muito importante porque faz com que algumas pessoas entendam que se pode ser bonito mesmo que não se enquadre nos típicos padrões de beleza que estamos acostumados a ver. Falando de roupas, tenho de dizer que esta coleção não foi a minha favorita comparada com as duas anteriores mas eu adorei a ideia deste show e acho mesmo que foi o mais original de toda a New York Fashion Week. Além disso, se quiseres ver a coleção completa lê o meu post sobre a Yeezy Season 3.
  • "The Life of Pablo" é um álbum muito bom. Eu tentei escolher as minhas músicas favoritas mas não consegui decidir. Quando estou a ouvir o álbum completo eu digo "Oh esta é a minha favorita" a literalmente todas as músicas. A única coisa com que não estou 100% feliz é a capa. Se ainda não o ouviste e gostas deste estilo faz este favor a ti mesmo e vai ouvir, é muito diferente do Yeezus!


Work Video- Drake and Rihanna are both two of my favorite artists. When this song came out I thought it was such a banger and couldn't stop listening to it. Recently the video came out and I loved it. They divided it in two different parts but my favorite is the second one. Love the chemistry between them.


Work Vídeo- O Drake e a Rihanna são ambos dois dos meus artistas favoritos. Quando esta música saiu eu não consegui parar de ouvir. Recentemente foi lançado o videoclipe e eu adorei. Eles dividiram-no em duas partes diferentes mas a minha favorita é a segunda. Adorei a química entre eles os dois.



Suede- I'm getting crazy about suede. Just bought a skirt, a jacket and a dress made with this type of material and I think they are my favorite pieces in my closet, at least at the moment. Love to pair them with denim and then play around with it.


Camurça- Estou louca por camurça. Comprei uma saia, um casaco e um vestido todos feitos neste tipo de material e acho que estas são as minhas peças favoritas no meu armário, pelo menos neste momento. Adoro conjugá-las com ganga.



Black Ankle Boots- Weather has been crazy last days. In one minute it's raining and in the minute after its making sun, which makes kinda hard to wear knee high boots or sneakers. The perfect solution was this pair of ankle boots. It was gave to me on Christmas and they are just black with some details of leather in the front. I'm wearing them non stop.


Botas pelo tornozelo pretas- O tempo tem estado super inconstante nos últimos dias. Num minuto está a chover e no minuto a seguir faz sol, o que torna um pouco complicado usar botas até ao joelho ou tênis . A solução perfeita para isto foram estas botas. Foram-me oferecidas no Natal e são apenas pretas com alguns detalhes em pele na frente. Tenho vindo a usá-las todos os dias.



Baby Lips- I have to admit I'm a little careless when the topic are my lips. I always forget to take care of them and the cold weather was not helping at all. Just bought a package of "Baby Lips Dr. Rescue" and the change was huge, from day to night. They normally were dry and kinda "damaged" and after I put this they instantly became so soft and hydrated. I bet this is not a new product for anyone but I just bought my first now. I don't now why but before testing it I thought the quality was not as good as people say.


Baby Lips- Eu tenho de admitir que sou um pouco descuidada quando se trata de lábios. Eu esqueço-me sempre de cuidar deles e o tempo frio não estava a ajudar. Comprei uma embalagem de "Baby Lips Dr. Rescue" e a mudança foi enorme, do dia para a noite. Eles normalmente eram secos e um pouco danificados e depois de colocar isto tornaram-se instantaneamente macios e hidratados. Deduzo que isto não seja um produto novidade para ninguém mas eu só comprei o meu primeiro agora. Não sei porquê mas antes de testar sempre pensei que a qualidade não fosse tão boa quanto aquilo que dizem.


You Might Also Like

2 comentários

  1. I love Beyonce and I agree with your opinion about her! My favourite for this mont was the Work song by Rihanna :)
    xoxo

    http://fashionunderconstruction.blogspot.pt/

    ReplyDelete
  2. She was looking so good on the video!

    xo

    ReplyDelete