January Favorites

15:43:00

Faux Fur- Nothing better for the cold weather. This winter I have been using a lot of fur, whether in coats or small details on my outfits. Recently I bought a keychain made with this type of material. Personally, when I first saw this new trend I did not became a fan but decided to give it a try and now I'm loving it. I often use it with my keys but sometimes I like to apply it to my bag.


Pelo sintético- Nada melhor para os dias de frio. Neste Inverno tenho vindo a usar bastante pelo, quer seja em casacos ou em pequenos apontamentos no look. Recentemente comprei um porta chaves feito com este material. Pessoalmente, quando vi pela primeira vez esta nova moda não me tornei fã mas decidi fazer uma tentativa e agora estou a adorar. Costumo usá-lo com as minhas chaves mas por vezes também gosto de o aplicar na minha mala.




Oversized Camel Coat- In my previous post (click to read), where I told what my winter essentials are, I had mentioned this kind of coats. I'm very happy with this purchase. It's easy to pair with everything but I especially like to create looks all in nude tones, which reminds me of the collection Yeezy Season 2.


Casaco Camel- No meu post anterior (clica para ler), onde falei dos meus essenciais para o Inverno, já tinha mencionado este gênero de casacos. Estou muito satisfeita com esta compra. É fácil de conjugar com tudo mas eu gosto especialmente de criar looks todos em tons nude, o que me lembra bastante da coleção Yeezy Season 2.




Green Tea- I read an article that said that green tea helped in skin cleansing and I decided to test it. Honestly, the taste is not the best, at least at first, but it actually works. The effects are not huge but I noticed an improvement.


Chá verde- Li um artigo em que dizia que beber chá verde ajuda na limpeza da pele e decidi experimentar. Honestamente, o sabor não é o melhor, pelo menos no início, mas de facto resulta. Os efeitos não são enormes mas notei alguma melhoria.




Anti- The latest album of Rihanna came out on January 28, a few days of the end of the month, but became inmediately one of my favorites. Since then I have been listening to it non stop. I loved all the songs but my preferences go to Consideration, Desperado and Needed Me.


Anti- O mais recente álbum da Rihanna saiu no dia 28 de Janeiro, poucos dias antes do fim do mês, mas tornou-se imediatamente num dos meus favoritos. Desde aí ainda não parei de ouvir. Adorei todas as músicas mas as minhas preferências vão para a Consideration, Desperado e Needed Me.




Creed- I know a lot of people talked about this movie and were crazy about it but I really had to mention it. I saw it on the first day of the year and loved the story, the actors and even music. I recommend.


Creed- Eu sei que imensas pessoas falaram sobre este filme e estavam loucas por ele mas eu tive mesmo de o mencionar nesta lista. Vi-o logo no primeiro dia do ano e adorei a história, os atores e até as músicas. Aconselho.



You Might Also Like

0 comentários