March Favorites

09:00:00

This month I wasn't so active trying new products or things as I was in January and February so it was a little bit harder to bring something new for this category. For this same exact reason I'm only bringing this 3 favorites.


Este mês eu não estive tão ativa a experimentar novos produtos como estive em Janeiro e Fevereiro, o que tornou um pouco mais difícil trazer algo novo para esta categoria. Por essa mesma razão hoje apresento apenas 3 favoritos.



Denim Jacket with Fur- The weather is getting a little warmer and I decided to make a transition from my big coats to something more light and fresh. I got this one a few months ago and I had already seen a lot of people using them. They are a simple denim jacket but with this fur detail they become a little bit more different and fun to wear.


Casaco de Ganga com Pelo- O tempo está a ficar ligeiramente mais quente e eu decidi fazer uma transição dos meus grandes casacos para algo mais leve e fresco. Eu recebi este já há alguns meses atrás e já tinhas visto muita gente a usá-los. São um simples casaco de ganga mas com este detalhe em pelo tornam-se um pouco diferentes e mais divertidos de usar.




Essence The Nudes- I love to keep my style simple and neutral colors are my go to, this rule also applies to my nails. Recently I bought this Nail Polish from Essence and I loved the product. Normally it's kinda hard to find a nude shade that goes well with my skin tone but this one is perfect. Been wearing it non stop.


Essence The Nudes- Eu adoro manter o meu estilo simples e cores neutras fazem parte das minhas preferências, esta regra aplica-se também às minhas unhas. Eu comprei este verniz da Essence e adorei o produto. Normalmente é um pouco difícil encontrar uma cor nude que se adeque ao meu tom de pele mas este é perfeito. Tenho usado sem parar.

Buy here


Face Mask Boticário- My skin is not exactly the best and I'm constantly searching for new products that may result and help in this situation. This time I tried a face mask from a green clay treatment from Boticário. It's too soon to give my final opinion about this one because they said you need to use it for some time to notice the results. At least, every time I wear it I feel my face rejuvenated and a lot more softer.


Máscara Facial Boticário- A minha pele não é exatamente a melhor e eu estou constantemente à procura de novos produtos que possam resultar e ajudar nesta situação. Desta vez experimentei a máscara facial do tratamento de argila do Boticário. É muito cedo para dar a minha opinião final pois disseram que preciso de usar durante algum tempo até notar alguns resultados. Pelo menos, cada vez que a uso sinto o meu rosto rejuvenescido e muito mais suave.


Buy here








You Might Also Like

13 comentários

  1. O casaco é lindo adorei.
    Segui o blog.
    Beijinhos
    http://virginiaferreira91.blogspot.pt/

    ReplyDelete
  2. Amazing dear!!Would you like to follow each other?
    Let me know on my blog,so I follow back with pleasure.
    Kisses
    Ale
    http://alespinkfairytale.blogspot.it/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Here I am dear...and now I followed back
      Kisses
      Ale
      http://alespinkfairytale.blogspot.it/

      Delete
  3. Tenho essa máscara d'O Boticário e gosto muito =)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ainda não a usei durante muito tempo mas das poucas vezes que o fiz também gostei! Beijinho

      Delete
  4. I love your blog!
    Do you want to support each other's blog by following each other?:) Please let me know if you do so I can follow you right back x

    xoxo, Nastya

    MY BLOG NASTYA DEUTSCH
    INSTAGRAM

    ReplyDelete