Review: Britney Spears Hair Curler

11:02:00

My hair is naturally curly so I never felt the necessity to buy this type of products before. In the other day my curls were a little bit undone and frizzy and I decided to try this Britney Spears Hair Curler that my mother bought to herself but she never used.

I had no idea that Britney had her own line for this hair products and to be honest, I wasn't expecting a lot coming from this one. It seems that I was wrong and ended up surprised with the good results. So far I have nothing bad to say about this curler.

...

O meu cabelo é naturalmente encaracolado e por isso eu nunca senti a necessidade de comprar este tipo de produtos. No outro dia os meus cachos estavam um pouco desfeitos e frisados e eu decidi experimentar este encaracolador da Britney Spears que a minha mãe comprou para ela mas nunca tinha usado.

Eu não fazia ideia de que a Britney tinha a sua própria linha de produtos de cabelo e, para ser honesta, não estava à espera de muito vindo deste produto. Parece que eu estava errada e acabei surpreendida com os bons resultados. Até agora, não tenho nada de mal a dizer sobre este encaracolador.


Price
After my mother told me that she bought this one, I went on the internet and did a quick research. Apparently this isn't the only product available from Britney, you can also buy a bigger package with the curler and straightener. As I said before, I only have the curler and it only costed 10 euros, not expensive at all.

...

Preço
Depois de a minha mãe me ter dito que comprou este produto eu fui à internet fazer uma breve pesquisa. Aparentemente este não é o único produto disponível da Britney, podes também comprar uma embalagem maior que inclui o encaracolador e um alisador. Como eu disse anteriormente, eu só tenho o encaracolador e custou apenas 10 euros, não é caro de todo.





Product
Really simple to use. The only thing you have to do is plug it, click the button and the temperature rises instantly. Maybe you should buy a glove so you make sure you don't burn yourself like I always do.

...

Produto
Bastante fácil de usar. A única coisa que tens de fazer é ligar a uma ficha, clicar no botão e a temperatura sobe instantaneamente. Talvez devas comprar uma luva para não te queimares, coisa que estou sempre a fazer.





Results
Wrap your hair around the iron, wait 15 seconds and let it go. With this one you can get a perfect hair real quick. The waves on my hair turned out amazing and the durability of them was nice as well. I slept with them and when I woke up I still had my curls.

...

Resultados
Enrola o teu cabelo em volta do ferro, espera 15 segundos e larga. Desta forma consegues um cabelo perfeito bastante rápido. As ondas no meu cabelo ficaram bastante bonitas e a durabilidade também foi boa. Eu dormi assim e quando acordei ainda tinha os mesmos caracóis.



Lastly I have to say that I would recommend this product. If you are searching for something with high quality maybe this isn't suitable for you but for a person that wants some good results and doesn't want to spend a lot of money, it's perfect.

...

Por último tenho a dizer que recomendo este produto. Se estás à procura de algo com uma qualidade muito grande este talvez não seja indicado para ti mas para uma pessoa que pretende obter bons resultados sem gastar muito dinheiro é perfeito.

You Might Also Like

4 comentários

  1. Great post just as your all blog. I think that you are an awesome blogger, and I wish you luck in future! Kisses :* If you want, look my blog and follow me if you like it. <3 http://fdiarybyz.blogspot.hr/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you so much, really appreciate this comment. I'll take a look at your blog and good luck for you too. 😘

      Delete
  2. Realmente o preço é mesmo em conta! :D
    Beijinho

    Giveaway no meu blog
    www.bloguerosa.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Super acessível mesmo, compensa bastante!

      Delete